13.10.16

Auga.

Encántame que chova. Ver como o ceo se vai escurecendo, as nubes tornan grises, as primeiras gotas caen amodo, batendo na ventá do cuarto. Un trono, e a auga comeza a baixar máis rápido e forte, facendo ruído contra os cristais. Abrir, cheirar, respirar, relaxarse. Poñer as botas de auga, coller o paraugas, saír e camiñar polas pozas. Saltar nelas. Correr pola herba mollada.
Pero onte comezou a chover xustamente cando nos estabamos despedindo… con quen camiñarei baixo a chuvia, quen me levará o paraugas, e quen se tapará baixo as mantas comigo estes días?

7 comentarios:

Gumer Paz dixo...

Vaya! Mira que me gusta el Otoño... las lluvias... y fotográficamente hablando ya ni te cuento. Encima, después de leerte, más todavía.
Describes y sintetizas de una manera preciosa.
Besos :)

Xan Do Río dixo...

Pois o seu recordo será o que te saque, e estas palabras xa o fixeron de novo. Sí que chove en Santiago, coma sempre, para enfeitizar con reflexos de luces as rúas. Apertas.

María Perlada dixo...

A ti te encanta la lluvia, a mí me encanta que esté el cielo despejado y ver brillar el sol.

Un placer leerte.

Un besazo.

Sneyder C. dixo...

Hace taanto tiempo que no llueve por mi tierra, que me encanta ver como las gotas de lluvia tintinean en el cristal y la tierra desprende ese holor a tierra mojada....

Un cálido saludo

Esperanza Writes Too dixo...

Está en gallego, ¿no? La verdad es que lo he entendido más o menos y me ha encantado. ¡Sigue así!

Un saludo, preciosa.

Anuski ♕ dixo...

¡Parece que todo suena más bonito en gallego!

Te invito a pasarte por mi blog.

Un cálido abrazo, poeta.

http://pintasdecoloresmisdias.blogspot.com.es/

ANNA dixo...

Felices fiestas
Gracias por tus visitas en mi blog es mucho de agradecer.
Besos

Os que me seguen