2.10.16

Outubro.

Tanto me gusta setembro que aproveitei para saborealo e desfrutar da natureza e do meu aniversario. Onte comezou outubro, outro mes no que sen dúbida te teño moi presente aínda que esteas lonxe. Outubro trouxo consigo unha revolución de sentimentos que me cambiaron a vida. Sentía como o meu corpo se aceleraba, como mil sensacións distintas me recorrían, e eu non quería controlalas, só me deixaba levar e facía o que me pedían. Tanto as obedecín que acabei por entregarme por completo a ti. E agora estou desexando que volvas para facelo de novo, para que as miñas mans se perdan no meu corpo, as nosas linguas sexan ceibes, e os nosos suspiros sexan a lingua que se fale esa noite.  

4 comentarios:

Xan Do Río dixo...

Suspiros como única lingua, soa realmente fermoso. Apertas.

Gumer Paz dixo...

Hola Re. Ojalá octubre te sea tan bueno como Septiembre, y Felicidades! aunque sea tarde :(
No he entendido muy bien lo de "ceibes". Lo empleas metafóricamente como los cantantes de la canción protesta? he encontrado poco en la red sobre ese término. Quizá algo que en gallego no tenga traducción... Ya me dirás.
Un bico :)

María Perlada dixo...

Disfrutar de lo que más gusta, si es que Septiembre fue tu mes, aunque ya pasó, ahora toca vivir Octubre, sea cual sea, disfruta de cada momento.

Un beso.

Antony G. Martínez dixo...

Insisto, los textos saben mejor si se escriben en gallego.
Así es octubre, caprichoso y otoñal. No solo se renuevan las hojas de los árboles.

Atentamente,
Un diario personal más

Os que me seguen