7.3.17

Avanza.




A vida non deixa de ser constantes probas que tes que superar e todas te collen sen estar preparada. Pasan por encima de ti coma un furacán e ti quedas aí, devastada, sen saber que dicir nin que facer. E a xente dedícase a dicirche o que terías que ter feito para evitalo. É así que acabas por non querer compartir os teus medos coa xente, porque sabes que ninguén máis que ti o vai entender mellor.
E a dor, sentimento inevitable, acaba corroéndote por dentro, danando todos os teus órganos e queimando todas as túas esperanzas. Levantas a cabeza e non sabes onde te atopas, quen es nin que fixeches nestes vinte anos da túa vida. Non sabes cara onde tirar, en quen confiar, nin onde asentarte. Levas querendo facer cousas e deixándoas para despois porque “non son capaz”. E nunca chegas a tomarte en serio, a confiar en ti mesma.

5 comentarios:

  1. Así es, la vida es un caminar constante, en el que nos pone a prueba, pero debemos luchar contra las adversidades que se nos ponen, para hacer frente a todas, porque hay que seguir caminando, siempre.

    Me encantó volver a leerte.

    Un beso enorme.

    ResponderEliminar
  2. La vida supongo que consiste en ir pasando todas esas pruebas como mejor podamos, pero sobre todo lo importante es no rendirse y si hay que confiar en alguien que sea en uno mismo para tener la fuerza que hace falta.

    Abrazo! :)

    ResponderEliminar
  3. Todo consiste en el arrojo, en el empuje. Aprovechar nuestras energías; a veces se hace necesaria una ayuda, que puede ser una simple palabra, pero en cualquier caso a medida que nos topamos con dificultades, nos hacemos más fuertes.
    La foto que publicas es muy elocuente. Me gusta :)
    Un beso Rm

    ResponderEliminar
  4. O de facer cousas pódese cambiar dende agora mesmo, ese é o único xeito de tomarte en serio, moito ánimo. Apertas.

    ResponderEliminar
  5. Supongo que en eso consiste la vida, en seguir hacia delante, equivocarse, aprender o no aprender nada...al fin y al cabo, todo depende de nosotros mismos. Un abrazo!

    ResponderEliminar

Grazas!

Os que me seguen